hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > البرز| جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار می‌شود

البرز| جشنواره فیلم فجر در استان البرز برگزار می‌شود

ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برپایی جشنواره فیلم فجر هم‌زمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در استان البرز خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: جشنواره فیلم فجر استان البرز هم‌زمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مقارن با ایام پرخیر و برکت دهه فجر از تاریخ ١٢ لغایت ٢٢ بهمن‌ماه ١٣٩٧در کرج برگزار خواهد شد.

او افزود: در جشنواره امسال ١٤ فیلم برگزیده با موضوعات متنوع اجتماعی، درام اجتماعی، دفاع مقدس، کمدی اجتماعی، دینی، تاریخی، سینمای مقاومت، حادثه‌ای، اکشن، ورزشی و ... در سینما ساویز و سینما پرشین برای علاقه‌مندان حوزه سینما نمایش داده خواهد شد.

مقدم اضافه کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در روز ١٢ بهمن در سینما پرشین و با حضور جمعی از مسئولین استانی و هنرمندان مطرح کشور و استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: امسال و به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سانس های اختصاصی برای خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته‌شده است؛ در این مراسم از برخی از چهره‌های هنری و سینمایی مطرح استان نیز تقدیر به عمل می‌آید.

مقدم افزود: جهت رفاه هنرمندان کرجی نیز تسهیلات ویژه‌ای در خصوص تهیه و توزیع بلیت برای این عزیزان در نظر گرفته‌شده است.

او گفت: در ایام برگزاری جشنواره با مساعدت و همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان البرز ٥ سانس ویژه برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته‌شده است که عزیزان علاقه‌مند می‌توانند با تخفیف ٥٠ درصد از این فیلم‌ها دیدن کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد